Klacht POSTNL: Drama bedrijf. vanaf 2013 tot heden geen pakketten meer ontvangen. Kunnen het niet vinden.

Pakkettennietbezorgd 2013-2019

Sinds 2013 ontvang ik geen pakketjes meer thuis. Ook komen er geen afhaalberichten in de brievenbus. Pakketjes die ik niet krijg moet ikzelf op gaan sporen. Of bij de klachten messenger de barcode doorgeven dan kunnen ze zeggen waar het ligt. Klacht op klacht op klacht. Steevast krijg je een nietszeggend antwoord waardoor je nog bozer wordt. Nu laat ik van ellende de pakketten maar bij mijn dochter of op het werk bezorgen. Hoe erg is dit. Vanaf 2013 geen 1 pakket meer thuis kunnen ontvangen en ze doen er helemaal niks mee. Brievenbus post gaat de ene keer goed maar het meeste komt met herstelcodes. Rouwpost na een begrafenis ontvangen hoe erg. Verjaardag's kaart bijna een jaar later. 6 jaar klachten en niks geen verbetering. Drama bedrijf.
Ze belden vorig jaar van de ANWB met de vraag of wij verhuisd waren? Alle post kwam weer terug. Om te huilen toch. Heb het adres maar laten wijzigen naar die van mijn dochter.

Ik zou willen dat ze eens daadwerkelijk een oplossing zouden zoeken voor een probleem dat al 6 jaar duurt.
Ze lezen niet. Ik klaag erover dat ik vanaf 2013 geen pakketten meer ontvang en ook geen briefje inde bus. Ze kunnen het niet vinden. En in de antwoorden van post.nl blijven ze maar zemelen over brievenbus post. Ze LEZEN het niet eens goed. Wat een ......... Bedrijf.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw post. Al meerder jaren verloopt het niet naar behoren waardoor u uw post nu zelfs op een ander adres laat bezorgen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat u er wel wat klaar mee bent wanneer het al zo’n lange tijd mis gaat. Graag wil ik voor u nagaan wat ik hierin kan betekenen. Alleen heb ik wel wat extra gegevens van u nodig. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Is het onlangs ook weer mis gegaan? Zo ja, om welke post ging dit precies? Wanneer had u het moeten ontvangen en wie was de afzender? Of laat u alle post niet meer op uw eigen adres bezorgen?
    - Gaat het ook mis met pakketpost? Zo ja, heeft u ook een 3S-code waarbij dit onlangs was misgegaan? En wat ging daarbij precies mis?
    - Mag ik ter controle nog uw e-mailadres?

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via (privé) een reactie op dit bericht.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Pakkettennietbezorgd 2013-2019
    Privé
    Privé bericht
    Deze reactie is verborgen

Bedankt voor uw bericht. Het is spijtig om te lezen dat u niet tevreden bent met ons antwoord. Wij lezen alle klachten geheel door en pakken dit serieus op. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik zie inderdaad dat er meerdere klachten zijn ingediend. Ik zie ook dat dit voornamelijk klachten zijn over briefpost. Ik registreer graag een klacht voor u over het niet ontvangen pakket van de Bankgiro Loterij, zodat we kunnen nakijken waar het fout gaat, maar hiervoor is een track en trace code nodig. Zonder track en trace code kan ik helaas niet helpen.