Klacht POSTNL: Drama

Klachtnummer
# 254540
Gebruiker
Michel093
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Postnl koerier belt voor de zoveelste keer niet aan en gooit een kaartje in de bus met alle vakjes aangekruist en een smiley getkend op het huisnummer. Meneer probeert mij te dwarsbomen. Dit is inmiddels de zoveelste klacht over deze koerier en veel buurtbewoners kunnen dit beamen.

De oplossing

Andere Chauffeur onkostenvergoeding voor de zoveelste dag doelloos thuiszitten terwijl die niet aanbeld.

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Terwal,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het zeer kwalijk dat deze medewerker een dergelijk bericht bij uw heeft achtergelaten. Mijn excuses voor deze gang van zaken.

    Aan de hand van mijn administratie heb ik vernomen dat hier een klacht van is opgemaakt naar aanleiding van uw contact met onze klantenservice. Deze melding is in behandeling bij de leidinggevende van de bezorger en die zal passende maatregelen nemen om dit in de toekomst te voorkomen. Ik heb echter niet de mogelijkheid om u hiervoor compensatie aan te bieden. PostNL is niet verantwoordelijk voor gevolgschade.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Michel093
    Datum
    Bedankt