Klacht POSTNL: drie bezorgmomenten gemist

# 198509
pjpcvb

Afgelopen zaterdag een paar schoenen besteld via internet, die aanvankelijk de volgende dag binnen zouden komen. Via de trackingcode zouden ze op een dinsdag binnenkomen in de avond, twee uur zitten wachten en ze kwamen niet. Na een paar uur veranderde het bezorgmoment naar de woensdagmiddag, ik was zelf niet aanwezig dus liet ik mijn moeder ze in ontvangst nemen. Helaas heb ik mijn moeder voor niks twee uur laten wachten want ze kwamen WEER niet. Toen veranderde het bezorgmoment naar donderdag (vandaag) tussen 11.00 en 13.00, maar nog steeds niks ontvangen. Mijn vragen zijn als volgt.:
1. Waarom wordt mijn pakket steeds opnieuw in het sorteercentrum behandeld, het lijk mij dat je de pakketten die als eerst binnenkwamen ook als eerst weg wilt hebben.
2. Is er een nummer waarop ik postnl kan bereiken aangezien ik graag zou willen dat dit bezorgproces iets meer versneld wordt.
PS. Geef aub niet als reden dat het in deze tijd druk is, aangezien je dan geen drie bezorgmomenten mist.

Mijn pakket binnenkrijgen, aangezien drie bezorgmomenten missen onmogelijk is.

Geache heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u meer informatie wenst te ontvangen over de status van een door u te ontvangen zending.

Helaas heb ik onvoldoende informatie om uw melding verder te kunnen behandelen. Kunt u de volgende informatie nazenden, in een reactie op dit bericht:

- Uw trackingcode (veelal beginnend met 3S).

Graag ontvang ik van u de ontbrekende informatie, zodat wij uw melding alsnog verder kunnen afhandelen.

Sven
    PostNL