Klacht POSTNL: Drie pakketten zijn niet bezorgd

Klachtnummer
# 281285
Gebruiker
A.abed
Datum
3 reacties

Details

De klacht

Drie pakketjes van mij zijn niet bezorgd voor twee is het onbekend waar ze staan en de andere pakket is bij postbus 99054 in Den Haag bezorgd terwijl mijn adres heel duidelijk op alle drie pakketjes staat. Ik heb de bovengenoemde postbusnummer gegoogeld en ik zie enkele klachten van mensen die hetzelfde probleem mee gemaakt hadden met hetzelfde postbusnummer en blijkbaar is dat een postbus waarin alle pakketten die niet bezorgd kan worden gaan. Ik heb verder geen informatie gevonden over dat postbusnummer. De klantenservice heb ik vaak gebeld maar blijven ze toch meer dan twee weken met een onderzoek bezig.

De oplossing

Mijn adres staat duidelijk op alle drie pakketjes, het is verstandig om die te bezorgen, Anders zou ik mijn pakketten heel graag ophalen bij een bruikbare plek.

3 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw Maher Abed,

    Hartelijk bedankt voor uw bericht. Het spijt me om te horen dat u deze pakketten niet heeft ontvangen. Ik kan me voorstellen dat u zich hier zorgen om maakt.

    Ik heb het pakket waarvan u de barcode heeft vermeld nagekeken en ik zie dat het pakket retour is gegaan, maar ik heb het vermoeden dat de afzender zijn of haar adres niet heeft vermeld en dat hierdoor een postbus zichtbaar is. Als de afzender het pakket nog niet retour heeft dan kan die via ons een onderzoek laten instellen. Ik zie momenteel nog geen lopend onderzoek voor dit pakket. Hopelijk neemt de afzender snel nog contact met ons op.

    Mocht u het prettig vinden dat ik ook nog naar de andere twee pakketten kijk, dan kunt u hiervoor de barcodes ook nog doorsturen.

    Ik zie uw bericht graag tegemoet.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    A.abed
    Datum

    Im a man and my name is : AHMED ABEDI do not think that according to the law, I am the recipient..
    I did not receive any package from you. I do not think there is any reason to contact the sender for any reason. He has released his responsibility when he sent the package "through you." And I did not receive anything from you yet.
    By the way i lost the contact with the sender for real so the think is coming weird to me, and now I hope you understand it logically and legally, you are the one who bears the responsibility, especially since it passed more than 17 days .. Thank you for your contact with me just speed it up.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Dear Sir Abedi,

    I'm sorry to read that you're not in contact with the sender anymore. Unfortunately I can only refer you to the sender, since the sender is the client of the postorganization abroad. At his/her own postorganization is payed for shipping, not with us. The sender might be able to start an investigation at his/her own postorganization. The sender can also offer you a good solution. We're not responsible for your parcel. I'm sorry about this situation.

    Kind regards,

    Thera
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen