Klacht POSTNL: Drie poststukken geplant volgens de app, twee afgeleverd in de brievenbus.

Niet afleveren poststuk

Alles beter afstemmen.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat de zending nog niet is afgeleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Helaas is uit uw bericht niet duidelijk of u de afzender of de ontvanger bent.

Graag ontvang ik van u de juiste verzendcode. Deze begint met 3S.

Zodra deze informatie is ontvangen, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie verstrekken via een reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze klantenservice via www.postnl.nl.

Migkiller322
    Het is fijn als ik weet over welke klacht het gaat.
    Heb meerdere klachten ingedient.
    Als jullie over de traceer code een andere sticker plakken met een barcode die afkomstig is van jullie zelf dan kunnen jullie deze zelf achterhalen.
    Als ik bij deze klacht een bijlage heb toegevoegd dan staat daar duidelijk op waar het om gaat.
    Migkiller322
    Het is fijn als ik weet over welke klacht het gaat.
    Heb meerdere klachten ingedient.
    Migkiller322
    Nog geen reactie van post.nl.

Migkiller322
dat ze achter de feiten aan lopen en te weinig personeel hebben. hier mee kunnen ze de drukte van black friday en cyber monday niet aan. terwijl deze data al het hele jaar bekent zijn zoals sint en kerst.