Klacht POSTNL: Dubbel afgeboekt voor één dienst (afleveren na 1800u)

Klachtnummer
# 422594
Gebruiker
Ed
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Bedrag betaald voor 's avonds afleveren pakketje. Gaf foutmelding. Blijkt achteraf gewoon TWEEmaal afgeboekt!

De oplossing

Geld terugstorten

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een betaling voor de avondbezorging. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Inderdaad niet fijn dat u tweemaal heeft betaald voor hetzelfde pakket. Ik zie dat u via een ander medium op 7 februari ook al contact met ons heeft gehad en via dat medium al een betaalverzoek voor u uit is gezet. Vanaf het moment van aanmaken kunt u binnen 14 werkdagen de kosten op uw rekening terug verwachten.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen