Klacht POSTNL: dubbel betaald voor 1 pakket a 2 kg.

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 377520
Gebruiker
Zyvara
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Teveel betaald voor een pakket naar Denemarken 10.00 € om precies te zijn.

De oplossing

Mij de 10€ terug betalen die Postnl teveel in rekening heeft gebracht.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/ mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de tarieven van PostNL. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    U vergelijkt hier de tarieven van DPD met de tarieven van PostNL. U heeft gekozen om te versturen met PostNL. Ik kan u de €10,00 niet teruggeven want wij hebben het niet te veel in rekening gebracht. Dit zijn de tarieven die wij hanteren. Anders had u een label aan moeten maken via DPD.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Zyvara
Datum
Uiteindelijke oplossing Dan zijn de PostNl tarieven niet van deze tijd....zal probeer iedereen via de media te waarschuwen voor deze woekertarieven/
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry