Opgelost door POSTNL: Dubbel betaald

Billy

Ik heb vanochtend pakket labels gekocht, en die zijn twee keer afgeschreven. De eerste keer gaf die aan niet betaald, en toen heb ik het nog een keer gedaan. Nu is er twee keer afgeschreven. Ik zou graag dit geld terug ontvangen.

Graag contact met mij opnemen, en het geld terug boeken.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het pakketlabel dat u heeft aangemaakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses voor het feit dat dit niet goed is verlopen en u dubbel heeft betaald voor een label. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Uiteraard kunt u hiervoor restitutie aanvragen. Dit via onze website; https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutie/

Billy