Opgelost door POSTNL: Dubbel betaald

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 532188
Gebruiker
Billy
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vanochtend pakket labels gekocht, en die zijn twee keer afgeschreven. De eerste keer gaf die aan niet betaald, en toen heb ik het nog een keer gedaan. Nu is er twee keer afgeschreven. Ik zou graag dit geld terug ontvangen.

De oplossing

Graag contact met mij opnemen, en het geld terug boeken.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent het pakketlabel dat u heeft aangemaakt. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses voor het feit dat dit niet goed is verlopen en u dubbel heeft betaald voor een label. Ik kan me voorstellen dat dit niet prettig is. Uiteraard kunt u hiervoor restitutie aanvragen. Dit via onze website; https://www.postnl.nl/klantenservice/restitutie/

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Billy
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen