Klacht POSTNL: Dure mobiel gewoon in de brievenbus aan de weg gedumpt terwijl we thuis waren

Hvnoort86

Dure nieuwe mobiel die besteld was via mediamarkt is gewoon in de brievenbus aan de weg gedumpt...mag blij zijn dat niemand deze heeft meegenomen! Onlangs maar eens op zoek gegaan naar een ander pakket dat als status 'afgeleverd' had maar wat bij ons tot dusver niét afgeleverd was dus...Bleek ergens op een volstrekt onlogische en onvindbare plek in de kapschuur te zijn gedumpt, fantastisch competent werk dit PostNL. Misschien voortaan gewoon even aan de deur afleveren? Zeker als er praktisch bijna altijd iemand thuis is, de buren een paar m verderop wonen en zaken zoals "een goedkoop slaapmasker" blijkbaar wel gewoon netjes aan de deur afgeleverd kunnen worden.

Aan de deur afleveren, zeker elektronica! Anders bij de buren dus..

Geachte heer/mevrouw van Noort,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat het een kwalijke zaak is dat de betreffende pakketten niet op de juiste wijze bij u bezorgd zijn. Voor het ervaren ongemak wil ik u graag mijn excuses aanbieden. Graag reageer ik op uw bericht.

Zou u van de betreffende zendingen de 3S-codes mee willen sturen? Met behulp van deze codes kijk ik het graag voor u na en is het mogelijk om een klacht voor u in te dienen. Op die manier kan deze bezorgwijze met de betreffende bezorger besproken worden en wordt de kans op herhaling verkleind.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

René