Klacht POSTNL: Duur pakketje , (zelfs met priority verstuurd) verdwenen

Klachtnummer
# 418331
Gebruiker
zeer boze klant
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een pakketje is uit Australie op 8 Januari aangekomen. Dezelfde dag door de Douane vrijgegeven , en zwerft dus sinds 8 Januari rond bij de POST.NL en het is vandaag 21 Januari. Extra laten opsturen met PRIORITY wat mij ongeveer 40.00 euro extra heeft gekost en nog is het niet te vinden. Heb al verschillende keren gebeld, en ze hebben allemaal een ander antwoord. Dit is het tweede pakketje van deze maand en de vorige maand ook al twee pakketjes die weg zijn. Wat een K.T bedrijf. Dit komt omdat je lage lonen betaald, en is kompleet uitgeknepen en dan loop je het risico dat personeel gaat jatten, dat is mijn mening. Ik ga nu wel voor 2500 euries de boot in!!!!

De oplossing

Nou dat zal wel fijn zijn, maar vrees het ergste aangezien het personeel , die ik aan de lijn hebt gehad, met verschillende antwoorden komt

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakte over de bezorging van uw pakket. Wat er precies aan de hand is geweest kan ik niet achterhalen. Wel kan ik u melden dat het pakket pas daadwerkelijk aan PostNL overgedragen is in de nacht van dinsdag 21 januari op woensdag 22 januari. Inmiddels zou uw pakket afgeleverd moeten zijn. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat hierdoor mogelijk ontstaan is.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen