Klacht POSTNL: Duur pakketje , (zelfs met priority verstuurd) verdwenen

zeer boze klant

Een pakketje is uit Australie op 8 Januari aangekomen. Dezelfde dag door de Douane vrijgegeven , en zwerft dus sinds 8 Januari rond bij de POST.NL en het is vandaag 21 Januari. Extra laten opsturen met PRIORITY wat mij ongeveer 40.00 euro extra heeft gekost en nog is het niet te vinden. Heb al verschillende keren gebeld, en ze hebben allemaal een ander antwoord. Dit is het tweede pakketje van deze maand en de vorige maand ook al twee pakketjes die weg zijn. Wat een K.T bedrijf. Dit komt omdat je lage lonen betaald, en is kompleet uitgeknepen en dan loop je het risico dat personeel gaat jatten, dat is mijn mening. Ik ga nu wel voor 2500 euries de boot in!!!!

Nou dat zal wel fijn zijn, maar vrees het ergste aangezien het personeel , die ik aan de lijn hebt gehad, met verschillende antwoorden komt

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket uit het buitenland. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan mij voorstellen dat u zich zorgen maakte over de bezorging van uw pakket. Wat er precies aan de hand is geweest kan ik niet achterhalen. Wel kan ik u melden dat het pakket pas daadwerkelijk aan PostNL overgedragen is in de nacht van dinsdag 21 januari op woensdag 22 januari. Inmiddels zou uw pakket afgeleverd moeten zijn. Mijn oprechte excuses voor het ongemak dat hierdoor mogelijk ontstaan is.