Opgelost door POSTNL: Duurt lang wanneer ik mijn pakje binnenkomt

content Opgelost
Peter van Valen

Geachte heer, mevrouw,
Sinds 7 augustus ligt mijn pakje uit de Oekraïne bij NLHAGI. Bij schrijven is het 16 augustus. Begrijp dat als een pakje uit een niet EU land wat langer duurt maar kan ik aub antwoord krijgen of er nog beweging is zit?.
Track en Trace is RH069041265UA. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet.
Peter van Valen

Graag informeren wanneer mijn pakje binnenkomt aub.
Vriendelijk bedankt voor uw antwoordt en weet nu waarom ik wacht met ergens op wachten. Mvg. Peter v Valen

Geachte heer,

Uit uw melding begrijp ik dat u wilt weten wanneer u uw pakket uit het buitenland ontvangt. Graag informeer ik u hierover. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uw zending zit in het inklaringsproces. De afdeling inklaring maakt de zending klaar voor invoer. De inklaring kan tot 30 dagen in beslag nemen. Het is niet mogelijk om de afhandeling te versnellen. Via track & trace blijft u op de hoogte van de laatste status van afhandeling van uw zending.