Opgelost door POSTNL: Duurt lang wanneer ik mijn pakje binnenkomt

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 613630
Gebruiker
Peter van Valen
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Geachte heer, mevrouw,
Sinds 7 augustus ligt mijn pakje uit de Oekraïne bij NLHAGI. Bij schrijven is het 16 augustus. Begrijp dat als een pakje uit een niet EU land wat langer duurt maar kan ik aub antwoord krijgen of er nog beweging is zit?.
Track en Trace is RH069041265UA. Bij voorbaat dank.
Met vriendelijke groet.
Peter van Valen

Gewenste oplossing

Graag informeren wanneer mijn pakje binnenkomt aub.
Geboden oplossing
Vriendelijk bedankt voor uw antwoordt en weet nu waarom ik wacht met ergens op wachten. Mvg. Peter v Valen
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Uit uw melding begrijp ik dat u wilt weten wanneer u uw pakket uit het buitenland ontvangt. Graag informeer ik u hierover. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw zending zit in het inklaringsproces. De afdeling inklaring maakt de zending klaar voor invoer. De inklaring kan tot 30 dagen in beslag nemen. Het is niet mogelijk om de afhandeling te versnellen. Via track & trace blijft u op de hoogte van de laatste status van afhandeling van uw zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen