Klacht POSTNL: ECHT LANGS KOMEN en niet zeggen dat ik weer niet thuis was.

Klachtnummer
# 297949
Gebruiker
Marnia
Datum
4 reacties

Details

De klacht



wederom een klacht voor POSTNL. er zou een pakketje gebracht wordenvandaag 24-03. ik kreeg weer te horen via de afzender dat ik zg WEER NIET THUIS was. nu wordt het weer as. maandag.

De oplossing



GEDULD, MANIEREN,en niet LIEGEN.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw De Kwant- Legen,

    Hartelijk bedankt voor uw melding. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de pakketbezorging op uw adres niet correct is verlopen. Mijn excuses hiervoor.

    Begrijp ik goed dat de bezorger niet heeft aangebeld en geen briefje op uw adres heeft achtergelaten? Zou u tevens willen controleren of de barcode die u heeft doorgegeven correct is? Ik kan hier namelijk geen informatie op vinden. Ik heb op basis van uw adres meerdere klachten teruggevonden en ik zie daar bij het adres nog een toevoeging staat die ik hier niet bij uw adres zie staan. Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw huisnummer hoort en zo ja welke? Dit mag u uiteraard ook via een privé bericht doorsturen.

    Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Annet
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Kwant-Legen,

    Vriendelijk bedankt voor uw reactie. Het valt me op dat dat toevoeging van het huisadres op Track & Trace niet overeenkomt met de toevoeging waar ons hier van voorziet. Hierdoor vermoed ik dat de bezorger bij uw buren voor de deur heeft gestaan, en mogelijk hier de kennisgeving heeft afgegeven.
    We zijn namelijk verplicht om het pakket aan te bieden op het adres waarvan wij worden voorzien door de afzender.

    Ik zie dat de zending inmiddels is geleverd, kunt u aan ons bevestigen dat de zending op uw adres, of die van de buren is geleverd?

    In afwachting van uw reactie verblijf ik.

    Met vriendelijke groet,

    Tycho
    PostNL Klantenservice
  3. Auteur
    Marnia
    Datum
    Hallo,

    Het maak niet uit, B01 of B02, het is een pand, dus het is gewoon61B.En de benedenwoning is 61A.

    Mvg;
    C.de Kwant-Legen
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte mevrouw de Kwant-Legen,

    Hartelijk dank voor uw reactie en aanvullende informatie. Het spijt me om te vernemen dat de bezorging op uw adres zo moeizaam verloopt. Mijn excuses hiervoor. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uw klacht over het niet aanbellen, niet achterlaten van een briefje en niet correct afleveren van uw zending(en) heb ik doorgegeven aan de leidinggevende van de bezorgafdeling. Hij of zij zal de melding oppakken en de verantwoordelijke bezorger(s) aanspreken op de gang van zaken. Mochten er passende maatregelen getroffen moeten worden dan zal de leidinggevende daar zijn verantwoordelijkheid in nemen. Omdat de melding door de leidinggevende wordt afgehandeld zult u hier verder zelf geen persoonlijk bericht meer over ontvangen, ik vertrouw erop dat de bezorging op uw adres na de ondernomen actie weer op het niveau zal komen wat u van ons mag verwachten. Nogmaals mijn excuses voor de overlast die u hiervan heeft ondervonden.

    Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Tamar
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?