Opgelost door POSTNL: Een aangetekend en een gewoon pakket niet ontvangen!

Artist/135

Waar zijn mijn pakketjes??
Eén aangetekend pakket en een gewoon pakket zijn niet door ons ontvangen. In de Track&Trace staat: afgeleverd op zaterdag 4 december 14.29 uur. Dit is niet juist! Er staat notabene een handtekening op voor de aangetekende post.. Wie heeft die gezet? Wij niet!! Met postnl gebeld: volgens hen zegt de bezorger dat het op het huisadres is afgeleverd. Niet dus! Bij alle buren nagevraagd. Niets!

Graag wil ik dat mijn pakketten worden opgespoord en op mijn huisadres worden afgeleverd.
De pakketjes blijken drie straten verder te zijn afgeleverd. De bewoner was zo vriendelijk het te komen brengen.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over naar u verzonden pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Uit uw bericht begrijp ik dat de pakketten inmiddels boven water zijn en u ze heeft ontvangen. Ik ga er vanuit dat u de pakketten in goede orde heeft ontvangen en dat het probleem hiermee is opgelost. Mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak.