Opgelost door POSTNL: Een aangetekend en een gewoon pakket niet ontvangen!

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 570396
Gebruiker
Artist/135
Datum
2 reacties

Details

Klacht

Waar zijn mijn pakketjes??
Eén aangetekend pakket en een gewoon pakket zijn niet door ons ontvangen. In de Track&Trace staat: afgeleverd op zaterdag 4 december 14.29 uur. Dit is niet juist! Er staat notabene een handtekening op voor de aangetekende post.. Wie heeft die gezet? Wij niet!! Met postnl gebeld: volgens hen zegt de bezorger dat het op het huisadres is afgeleverd. Niet dus! Bij alle buren nagevraagd. Niets!

Gewenste oplossing

Graag wil ik dat mijn pakketten worden opgespoord en op mijn huisadres worden afgeleverd.
Geboden oplossing
De pakketjes blijken drie straten verder te zijn afgeleverd. De bewoner was zo vriendelijk het te komen brengen.
Status
opgelost
Beoordeling
happy

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over naar u verzonden pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat de pakketten inmiddels boven water zijn en u ze heeft ontvangen. Ik ga er vanuit dat u de pakketten in goede orde heeft ontvangen en dat het probleem hiermee is opgelost. Mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over naar u verzonden pakketten. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat de pakketten inmiddels boven water zijn en u ze heeft ontvangen. Ik ga er vanuit dat u de pakketten in goede orde heeft ontvangen en dat het probleem hiermee is opgelost. Mijn oprechte excuses voor het ontstane ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen