Klacht POSTNL: Een aangetekende brief voor de 2e keer op slinkse wijze verstopt tussen pakketjes aan te bieden!!
Details
Klacht
Op 15 december j.l. hebben wij bij jullie een klacht ingediend over PostNL i.v.m. een aangetekende brief die wij aantroffen in onze winkel. Deze brief was bezorgd op een woensdagmiddag terwijl de winkel gesloten was. De handtekening die hiervoor bleek te zijn gezet was niet de onze en waarschijnlijk door de postbezorger zelf geplaatst. Het was een aangetekende brief zonder vermelding van de afzender. Nu accepteren wij überhaupt geen aangetekende brieven zonder vermelding van de afzender. PostNL bood excuses aan, zou de postbezorger erop aanspreken en wij konden de brief ongeopend afgeven bij een postagentschap. Dit hebben wij afgelopen woensdag gedaan.Vandaag, vrijdag 21 december 2018, werd zoals vrijwel dagelijks in ons bedrijf gebeurd, de nodige pakketjes van o.a. fabrikanten bij ons afgeleverd waarvoor altijd getekend moet worden. Zo ook vandaag. Onze medewerkster tekende voor de pakketjes die vandaag werden aangeboden. Wat schetst onze verbazing???? Tussen de pakketjes verstopt zat dezelfde aangetekende brief die eerder bij ons in de brievenbus was gegooid en die wij afgelopen woensdag terug hadden gebracht bij het postagentschap. Hier waren wij niet blij mee!! Integendeel!! Is dit de nieuwe werkwijze van PostNL. Als het op de ene manier niet lukt een handtekening te krijgen dan doen we het maar op een andere manier? Eerst valsheid in geschrifte plegen door zelf een handtekening te zetten en nu op deze manier de door ons niet gewenste brief (zonder afzender) door de strot te duwen?? Hier zakt mijn broek werkelijk van af!! Graag wil ik weten wat PostNL daaraan denkt te gaan doen. Excuses alleen zijn niet meer voldoende!!
Gewenste oplossing
Dit soort acties van PostNL deugen natuurlijk van geen kanten. Wij accepteren geen aangetekende brief zonder vermelding van de afzender. Dat hebben wij duidelijk aangegeven. Nu is deze brief voor een tweede keer op een slinkse wijze door onze strot geduwd. Dit is onacceptabel. Deze brief moet terug naar PostNL en zij moeten maar uitzoeken wat ze er mee gaan doen. Een werkwijze die werkelijk beneden alle peil is.De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.