Opgelost door POSTNL: Een aangetekende verzending is gewoon in de brievenbus gestopt en iemand anders heeft getekend.

sad Opgelost
Verzamelaar72

Er is een aangetekende verzending gewoon in de brievenbus gedaan en iemand anders heeft getekend. Ik betaal veel geld voor een aangetekende verzending zodat die op het huisadres afgegeven dient te worden met handtekening en dan ligt het gewoon in de brievenbus. Dat kan toch niet!!!

Wanneer ik iets aangetekend laat verzenden dan is er cvaak sprake van een duurder artikel dus kies ik voor wat meer zekerheid. Ik betaal daar ook een aanzienlijk bedrag voor. Ik wens de zending dan niet in mijn brievenbus te ontvangen waarbij iemand anders schijnbaar heeft getekend voor ontvangst.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een door u verwacht aangetekend pakket. Het aangetekende pakket is in uw brievenbus afgeleverd en u heeft geen toestemming gegeven voor het plaatsen van een handtekening. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is geheel terecht dat u hier ontevreden over bent. Dit is namelijk niet de aanbiedprocedure die PostNL van de medewerkers vraagt als het om aangetekende stukken gaat. Ik heb uw klacht geregistreerd en doorgegeven aan de leidinggevende van het depot in uw regio. De leidinggevende bespreekt de klacht binnen twee werkdagen met de verantwoordelijke medewerker. Dit is een intern proces waarop u geen persoonlijke terugkoppeling ontvangt. U kunt een herhaalklacht indienen als de situatie onverhoopt opnieuw voorkomt.

Verzamelaar72