Klacht POSTNL: een briefpakketje is niet bezorgd

Vink

een briefpakketje niet bezorgd naar
Neeritter.

verstuurd op vrijdag 10 januari
waarde 28 euro

een klacht ingediend , maar niks meer gehoord wel een nr gekregen :

Noteer dit nummer: 08875489. Jouw gegevens zijn onder dit nummer bij ons bekend.

een vergoeding van de waarde deze bedaagd 28 + de portokosten

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over verstuurde pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Niet zo fijn dat dit pakket nooit is ontvangen, deze is dus verstuurd als briefpost. Helaas kan dan niet zien waar dit misgaat. Ik maak hier wel graag een melding van zodat mijn collega's dit in de gaten kunnen houden.

- Het mailadres van u;
    - Het adres van de ontvanger;
    - Waar heeft u dit pakket verstuurd|

Vink
    Helaas een niets zeggende mail van Post.nl ontvangen met diverse domme vragen en smoezen . hieruit blijkt dat post,nl het probleem niet wil oplossen maar alleen maar reageert en je van het kastje naar de muur stuurt , een trieste klachten afhandeling dus !!!!
    ..... ps ik verstuur nu via DHL en daar is het goedkoper en beter verzorgd dus...........
    Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Wat spijtig dat u zo ontevreden bent over onze dienstverlening. Het is niet dat we niet willen helpen. Het is echter zo dat briefpost niet traceerbaar is. Daarom kunnen we niet precies nagaan wat er met de zending is gebeurd. In dit geval kunnen we wel een klacht indienen zodat kan worden gekeken of het vaker voorkomt in het postcodegebied van de ontvanger. Tevens willen we zo onze dienstverlening verbeteren en kunnen we gericht actie ondernemen mocht dat nodig zijn. En mocht de zending alsnog gevonden worden, zal deze uiteraard alsnog bezorgd worden.

Wanneer er een herkenbare inhoud inzit, is er tevens nog een mogelijkheid om een navraagprocedure op te starten. Mocht u willen dat we voor u nagaan of we dit voor u kunnen starten, ontvang ik graag alsnog bovenstaande informatie, plus een omschrijving van de inhoud.