Klacht POSTNL: een hele boel

Bam

IK STUUR AL 2 WEKEN MAILS NAAR POSTNL ZAKELIJK MET EEN A4 VOL MET KLACHTEN ER REAGEERD HELEMAAL NIEMAN WAT EEN K.T BEDRIJF ZIJN JULLIE IK BETAAL GEEN FACTUUR MEER VOORDAT JULLIE ALLES HEBBEN GEREGELD

ga maar betalen voor de schade

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een ander bedrijfsonderdeel van PostNL, namelijke de zakelijke afdeling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Op dit kanaal worden alleen vragen en klachten van particulieren afgehandeld. De medewerkers op dit platform zijn niet bevoegd om zakelijke procedures af te handelen. In contact komen met de zakelijke afdeling doet u via https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/.