Klacht POSTNL: een hele boel

Klachtnummer
# 466818
Gebruiker
Bam
Datum
1 reactie

Details

De klacht

IK STUUR AL 2 WEKEN MAILS NAAR POSTNL ZAKELIJK MET EEN A4 VOL MET KLACHTEN ER REAGEERD HELEMAAL NIEMAN WAT EEN K.T BEDRIJF ZIJN JULLIE IK BETAAL GEEN FACTUUR MEER VOORDAT JULLIE ALLES HEBBEN GEREGELD

De oplossing

ga maar betalen voor de schade

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een ander bedrijfsonderdeel van PostNL, namelijke de zakelijke afdeling. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op dit kanaal worden alleen vragen en klachten van particulieren afgehandeld. De medewerkers op dit platform zijn niet bevoegd om zakelijke procedures af te handelen. In contact komen met de zakelijke afdeling doet u via https://www.postnl.nl/klantenservice/zakelijk/.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen