Klacht POSTNL: Een pakje moet bezorgd worden

Klachtnummer
# 418955
Gebruiker
Motorclubdezwartepoes
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakje wordt al 6 weken vast gehouden door post nl.
Er wordt aangegeven dat het bij nlhagi ligt . Dus simpel lever dat eens uit!!!!

De oplossing

Aan het werk gaan pakjes bezorgen , daar worden ze voor betaald.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag snel uw pakketje wilt ontvangen. Helaas kan ik op deze code niks in ons systeem terug vinden. Heeft u ook een tracking code ontvangen die lijkt op LX123456789NL? Dan kan ik voor u kijken in ons systeem wat er met dit pakketje aan de hand is.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen