Klacht POSTNL: een pakket afleveren blijf erg moeilijk, nu is het door het toilet raam afgeleverd

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 362865
Gebruiker
feline
Datum
1 reactie

Details

De klacht

een pakket wederom niet correct afgeleverd

De oplossing

zorgen dat de bezorgers weten hoe ze een pakket behoren af te leveren. Een pakket behoord niet te worden bezorgd door het toilet raam, onder de aanhangwagen of in de blauwe kliko op de openbare weg. Zeer slordig en een oplossing voor de schade de ik er van heb komt er niet. Je kan fluiten naar je centen, pech voor mij. Bezorger krijg wel zijn geld voor het verkeerd bezorgen van het pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over over de bezorging van uw pakket.
    Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij goed voorstellen dat u dit als zeer vervelend ervaart en wil u hier, namens PostNL, mijn oprechte excuses voor aanbieden.
    In mijn gegevens zie ik dat u hier telefonisch reeds contact over opgenomen heeft en er een klacht is ingediend. De bezorger zal naar aanleiding van deze klacht op zijn gedrag worden aangesproken door zijn leidinggevende en waar nodig zullen passende maatregelen worden genomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
feline
Datum
Uiteindelijke oplossing
dit is de 2 keer in nog geen 2 maanden, post.nl kost mij geld en dat word tot op heden nog niet vergoed. Het verschuldigde bedrag nu is 20 euro van 2 pakketten, 1 weg door foutief leveren in blauwe container op de openbare weg en deze kapot door belanden in het toilet. Het is pas opgelost als ik de door mij gemaakte kosten vergoed krijg. Zeer slechte service, zoals gewoonlijk.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen