Klacht POSTNL: Een pakketbezorger hoort geen pakketten in de groene kliko te doen.

Groene Kliko

PostNL pakketbezorger levert pakket af in groene kliko toen er niemand thuis was
op za 2/11/2019. Wanneer wij met vakantie waren geweesd en een afspraak met de buren zouden hebben over het aan de weg zetten van de groene kliko op maandag, was nu het pakket verdwenen in de vuilnisauto!

De klacht serieus nemen en de desbetreffende chauffeur hierover aanspreken dat deze werkwijze niet geaccepteerd wordt door de klant!

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze is in de kliko geleverd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Het is uiteraard niet de bedoeling dat een zending op deze wijze wordt afgeleverd. Uiteraard excuses voor het ongemak dat hierdoor is ontstaan. Ik wil hier graag een klacht over doorzetten zodat we dit met de bezorger kunnen bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Uw e-mailadres

Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Ik heb de klacht aangemaakt zodat het besproken kan worden met de bezorger. De leidinggevende zal dit met de bezorger gaan bespreken. U krijgt daar verder geen reactie meer van. U kunt er vanuit gaan dat het niet weer gebeurt. Anders horen we dat graag.

Groene Kliko
De bezorger er op aan spreken dat het leveren van pakketten in een groene kliko echt niet kan. Voor de 2e keer is er weer een pakket in de groene kliko gedeponeerd, dus er varanderd niets blijkbaar