Opgelost door POSTNL: Email wordt niet beantwoord

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 46105
Gebruiker
Laura
Datum
4 reacties

Details

De klacht

3 weken geleden een mail gestuurd naar collect@post.nl met een vraag. Nu, 3 weken later, nog geen reactie. Dit is niet volgens de netetiquette.

De oplossing

Gewoon de email beantwoorden (als het niet teveel gevraagd is).

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Aussen-Vrielink,U geeft aan dat een door u verstuurde e-mail naar de Collect Club nog steeds niet is beantwoord. Ik begrijp dat dit onverschillig overkomt, mijn welgemeende verontschuldigingen hiervoor. Omdat ik u op een ongelegen moment belde, informeer ik u graag op deze manier.De Collect Club heeft een eigen klantenservice die vragen en klachten beantwoordt. Ik kan dit helaas niet voor u doen omdat wij vanuit PostNL geen toegang hebben tot de informatie van de Collect Club. Het beste is de Collect Club te bereiken op het telefoonnummer 088-8689900 (ma-vr tussen 08:00 en 17:00 uur).Het postadres is: PostNL Collect Club, t.a.v. Klantenservice, Postbus 30051, 9700 RN Groningen.Ik hoop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.Met vriendelijk groet,
    Steffi Müller
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Laura
    Datum
    Dit is geen afhandeling, maar gewoon doorschuiven.
    De mail van mij is nooit beantwoord.
    Ik heb gewoon een mail gestuurd naar het contact van de internetsite. Dit is nu met recht verschuilen binnen een grote organisatie.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Aussen-Vrielink,Het gaat om de nog niet beantwoorde e-mail naar CollectClub. Zoals we net telefonisch hebben besproken, informeer ik u ook nog op deze manier.CollectClub heeft een eigen tak binnen PostNL en wij hebben daardoor geen inzage in hun gegevens. Daarom is het van belang dat u rechtstreeks contact met hen opneemt. Het correcte e-mailadres van CollectClub is collectclub@postnl.nl. Zij zullen u zeker graag helpen met uw vraag.Ik hoop u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Ivonne Gerlsma
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Laura
    Datum
    Afgehandeld

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Laura
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
happy