Klacht POSTNL: EMS pakket EV979004235CN

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 99407
Gebruiker
Tonnis Hoogewerf
Datum
4 reacties

Details

Klacht

pakket EV979004235CN ligt al vanaf 2 februari j.l bij de Douane, dat is al bijna 4 weken.
Het is een EMS zending en er is betaald voor snelle afhandeling, daarnaast zal er voor het inklaren ook extra betaald moeten worden dan voor een standaard zending.
Ik hoop dat u mij meer kunt vertellen

Gewenste oplossing

verwachte bezorging alsmede een Nederlandse code
Geboden oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw T. Hoogewerf,
    Ik kan helaas geen informatie vinden op de code die u heeft gegeven, er is tevens geen 3SHelaas kan ik hier niet meer informatie over geven. Mijn advies is om contact op te nemen met de afzender. Zij kunnen hier een onderzoek voor opstarten via hun eigen postagentschap om er achter te komen, wat er aan de hand is met uw pakket. Excuses voor het ongemak.
    Met vriendelijke groet,
    Femke
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Tonnis Hoogewerf
    Datum
    Vreemd verhaal daar ik vanmorgen heb gebeld naar de klantenservice van post.nl en die wisten me te vertellen dat de status van mijn pakket stond op inbeslagname douane en dat ik vanaf gisteren binnen 30 dagen wel bericht van de douane zou krijgen hoe en wat en waarom.. Het ging om de inhoud en meer was niet bekend..
    Heb al,heel wat pakketjes uit het buitenland gehad maar dit nog nooit meegemaakt!
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Hoogewerf,Hartelijk dank voor uw bericht. U heeft gelijk, uw zending is wel bekend en heeft barcode 3SEPGE3213146 gekregen. Mogelijk bevat het een artikel wat in Nederland niet is toegestaan of zijn de goederen zodanig beschadigd dat ze als verloren worden beschouwd. Omdat u nog geen brief heeft ontvangen in verband met de in beslagname heb ik hiervan een melding gemaakt. Meer informatie is beschikbaar op de website van de Belastingdienst: http://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/bldcontentnl/belastingdienst/prive/douane/douane Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.Met vriendelijke groet,Tamar
    PostNL Klantenservice
  4. Auteur
    Tonnis Hoogewerf
    Datum
    We zijn weer bijna twee weken verder en ik hoor maar steeds niets. Ik vindt dit allemaal maar heel vreemd. Heb van de douane niets ontvangen over wat er aan de hand is.
    Ben onderhand toch wel ter einde raad.Met vriendelijke groet,T Hoogewerf

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen