Klacht POSTNL: En nog een Pakje 11 dagen onderweg vanaf het vliegveld?

E.L. Topsis-erkelens

Zendingsstatus Onderweg in het land van bestemming.

Verzending met lokaal transportbedrijf

2019-05-08 11:19:17 [GMT+8]

Vertrokken vanuit het land van herkomst

2019-04-30 15:35:12 [GMT+8]

Dat mijn pakje geleverd wordt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Pakketten uit het buitenland die een code hebben gekregen die begint met LP en vervolgens een lange cijferreeks hebben, zoals uw pakket, gaan in Nederland verder als briefpost. Het is niet mogelijk om uw zending binnen Nederland te volgen. Omdat uw zending via briefpost is verder gaat, is het voor PostNL ook niet uit te zoeken of het al bij PostNL is aangeboden vanuit het buitenland. Ik wil u daarom ook adviseren om contact op te nemen met de afzender hierover. De afzender blijft, ook al komt deze uit het buitenland, verantwoordelijk voor uw zending.