Klacht POSTNL: En nog een Pakje 11 dagen onderweg vanaf het vliegveld?

Klachtnummer
# 366544
Gebruiker
E.L. Topsis-erkelens
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Zendingsstatus Onderweg in het land van bestemming.


Verzending met lokaal transportbedrijf

2019-05-08 11:19:17 [GMT+8]

Vertrokken vanuit het land van herkomst

2019-04-30 15:35:12 [GMT+8]

De oplossing

Dat mijn pakje geleverd wordt.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een vraag heeft over de bezorging van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Pakketten uit het buitenland die een code hebben gekregen die begint met LP en vervolgens een lange cijferreeks hebben, zoals uw pakket, gaan in Nederland verder als briefpost. Het is niet mogelijk om uw zending binnen Nederland te volgen. Omdat uw zending via briefpost is verder gaat, is het voor PostNL ook niet uit te zoeken of het al bij PostNL is aangeboden vanuit het buitenland. Ik wil u daarom ook adviseren om contact op te nemen met de afzender hierover. De afzender blijft, ook al komt deze uit het buitenland, verantwoordelijk voor uw zending.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen