Klacht POSTNL: Enorm slechte bezorgtijden en op 17 december op brievenbussen al aangeven dat je er geen rouwpost me

Jan

Vandaag 27 december 5 kaarten ontvangen waarvan 1 gestempeld op 16 december en 4 op 18 december, waarvan 1 met een normale zegel (rouwpost). Op 24 december een rouwkaart ontvangen die op 18 december gepost was in een brievenbus bij een ziekenhuis. De kaart een dag eerder posten bij een normale brievenbus werd dmv een sticker afgeraden met de mededeling op internet te kijken. Erg handig als je 90 jaar bent en je met een rollator moet verplaatsen. PostNL ga zo door, moet we ze volgend jaar in november gaan verzenden.

Bezorgservice verbeteren. Wordt nu elk jaar slechter.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw post. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik snap inderdaad dat het niet fijn is dat uw post pas zo laat bij u aan komt. Helaas kunnen wij post niet volgen in ons systeem, waardoor ik helaas niet kan achterhalen waarom uw post zo'n vertraging op heeft gelopen. Ik wil wel graag een klacht voor u indienen, zodat er intern naar gekeken kan worden. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- de afzenders van uw vertraagde poststukken;
    - uw e-mailadres.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw reactie. Excuses dat deze brieven zo laat bij u zijn bezorgd. Ik heb er een melding van gemaakt zodat dit intern kan worden besproken, ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet weer gebeurt. Mocht het onverhoopt toch weer eens gebeuren, dan hoor ik graag van u.

Jan
De oplossing die wordt aangedragen dat PostNL is "Ik heb er een melding van gemaakt zodat dit intern kan worden besproken, ik ga ervan uit dat het in de toekomst niet weer gebeurt". Gezien de vele klachten die ik heb gelezen en heb gehoord van anderen rond de kerstdagen is dit niet de oplossing waar het probleem mee wordt opgelost.