Klacht POSTNL: Enorm Slechte klachten en schade afhandeling

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 434941
Gebruiker
P. Schoffelen
Datum
8 reacties

Details

De klacht

Aantal maanden geleden een VERZEKERD pakket verstuurd met hogere waarde, dit komt niet compleet aan en post nl wimpelt dit af 😂 mijn schade post: meer dan 1000 euro. Nogmaals dit gaat om een verzekerd pakket!
Ik verstuur gisteren een pakketje en dit komt kapot aan bij de ontvanger. Tevergeefs bel ik met post nl en na 3 zinnen met de klantenservice gesproken te hebben wordt ik boos omdat ik merk dat het precies hetzelfde gaat als mijn vorige probleem met postnl. Als dit bedrijf boven de wet staat en met alles weg komt en wij als burgers het maar moeten pikken wordt het tijd dat dit bedrijf eens op tv komt bij radar! wat een ellende mbt klachten afhandeling!!

De oplossing

Schade gaat vergoeden en gaat uitzoeken waarom zoveel pakjes kapot gaan of vermist raken!

8 reacties

  1. Auteur
    P. Schoffelen
    Datum
    Zoals verwacht wederom geen reactie van post nl. Ze hebben alle macht in handen
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat er twee pakketten die u verstuurd heeft, beschadigd zijn aangekomen bij de ontvanger. Ik kan me voorstellen dat dit erg frustrerend is.Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om uw melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - De Track & Trace codes van de pakketten.

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een reactie op dit bericht.

    Door de extreme drukte kan het wat langer duren voordat u een antwoord van ons ontvangt.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

  3. Auteur
    P. Schoffelen
    Datum
    Klopt het gaat inmiddels om het 2e pakket. Het eerste pakket heeft mij een schadepost van 1500 euro opgeleverd en het 2e pakket een teleurgestelde koper die een pakket heeft ontvangen dat dusdanig beschadigd is dat het niet meer te repareren valt. Ik ga beide codes opzoeken en ik wil de nadruk nu leggen op een goede afhandeling van uw kant. Gezien dit alle voorgaande pogingen niet is gelukt heb ik alvorens deze klacht te melden hier een jurist en tv programma laten weten wat er speelt!

  4. Auteur
    P. Schoffelen
    Datum
    Ik zie een reactie tegemoet van post nl? Of toch maar de andere wegen gaan bewandelen tegen deze corrupte firma!
  5. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie. Ik wil dit graag voor u bekijken, maar dit kan alleen als u de gevraagde Track & Trace codes door zou willen sturen. Ik zie uw bericht met de gevraagde informatie graag nog tegemoet. Dit kan uiteraard via een privé bericht.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  6. Auteur
    P. Schoffelen
    Datum
    Ik ga niks prive meer doen met post nl dit moet iedereen zien!

    De eerste en meest dure track en trace waarbij post nl de kop in het zand steekt en mij 1000 euro heeft gekost is: 3sverz112957882

    De 2e code krijg ik nog toegestuurd van de enorm teleurgestelde ontvanger omdat het product gewoon helemaal kapot aankomt!
  7. Auteur
    P. Schoffelen
    Datum
    En in de bijlage is de 2 en recente verzending die helemaal kapot aankomt ter waarde van 200 euro, verzonden via marktplaats en dus niet mogelijk om te verzekeren maar zoals gezegd veel zin heeft het toch niet bij dit bedrijf!
  8. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw reactie en aanvullende informatie. Graag informeer ik u.

    Ik zie dat voor het pakket met de code 3SVERZ112957882 reeds in juli 2019 een onderzoek is opgestart en afgerond nadat het pakket al op 15 mei 2019 was afgeleverd. Ik begrijp dat u erg teleurgesteld bent over de gang van zaken en de uitkomst van het onderzoek. Tot mijn spijt kan ik de uitkomst van het onderzoek en het antwoord van de onderzoeksafdeling niet veranderen.

    Voor het pakket van Marktplaats is een klacht geregistreerd. Een standaard pakket met Track & Trace is niet verzekerd tegen schade of vermissing. Een onderzoek opstarten is in deze situatie helaas niet mogelijk en tot mijn spijt kan ik hierdoor in de vorm van een vergoeding of onderzoek helaas niets voor u betekenen. Mijn excuses voor alle overlast die u van deze situatie heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
P. Schoffelen
Datum
Uiteindelijke oplossing
Geen enkele van dit zeer slechte bedrijf! Hier ga ik zo lang mee verder totdat het opgelost wordt!!!!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen