Klacht POSTNL: Enquête kwaliteitsverbetering PosNL werkt niet

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 388450
Gebruiker
Onbezorgd#1000
Datum
2 reacties

Details

De klacht

Enquête PostNL, die je gestuurd krijgt via de mail na het versturen van een klacht, werkt niet ('Help ons verbeteren!' e-mail).

Na het volledig invullen klik ik op versturen en krijg ik geen bericht dat de enquête verstuurd is maar krijg dezelfde, nu on ingevulde, enquête weer te zien.
Aantal maal geprobeerd in meerdere browsers.

Alle blocker staan uit, geprobeerd in Chrome, FireFox.

De oplossing

Fix de enquête zodat ik deze kan invullen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over het invullen van de enquête. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Wat vreemd dat het niet werkt. Ik wil u adviseren om het later nogmaals te proberen. Mocht het dan nog steeds niet werken, kan ik de feedback eventueel doorgeven. Om u dan zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

    - Wat zou u graag door willen geven? Gaat dit om een pakket, wilt u dan ook de 3S-code meesturen?
    - Wat is uw e-mailadres?

    Zodra deze informatie is aangeleverd, zal uw melding verder in behandeling worden genomen. U kunt de ontbrekende informatie aanleveren via een (privé) reactie op dit bericht.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,mevrouw,

    Dank u wel voor de gevraagde gegevens.

    Ik heb voor u gekeken en ik zie dat wij de enquête ingevuld retour hebben ontvangen. Het is dus wel bij ons doorgekomen.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Onbezorgd#1000
Datum
Uiteindelijke oplossing
Formulier is dus wel aangekomen maar daar krijg je als klant geen bevestiging van. Dat is waar de klacht over ging, begrijpend lezen, en dat is dus ook nog niet opgelost (probeer het zelf eens!). Top service weer!
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen