Klacht POSTNL: Envelop is een MAAND onderweg geweest.

Klachtnummer
# 576409
Gebruiker
Njuta
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een envelop is op 14-12-2021 afgestempeld. De tenaamstelling en adres is juist. Er komt een post.nl stikker op met " herstel aan geadresseerde". Daaroverheen zit weer een stikker geplakt met mijn naam en adres gegevens, identiek aan de adressering op de envelop. Vandaag 12-01-2021 wordt de envelop bij ons bezorgd. Op 2 dagen na een MAAND later!!!!!

De oplossing

Zorgen voor een adequate postbezorging!!

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over een poststuk die lang onderweg is geweest. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik kan mij voorstellen dat u teleurgesteld bent dat uw zending een maand onderweg is geweest. Omdat er geen track en trace code op zit kan ik niet achterhalen wat er fout is gegaan. Ik heb uw klacht geregistreerd zodat deze gebruikt kan worden om onze dienstverlening te verbeteren. Mijn oprechte excuses voor het ongemak.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen