Klacht POSTNL: Envelop opgescheurd

Frankmommers@tiscali.nl

Ik heb vandaag mijn envoloppe binnen gekregen maar deze is opengescheurd en een munt eruit gehaald daarna is er een sticker overheen geplakt van post nl
deze munt had ik voor mijn verjaardag gehad en was goed verpakt ( tussen twee kaartjes in )zodat je niet kon voelen wat er in zat !het is een zwarte Mimoneda munt mijn vraag is wat doet PostNL hieraan ? Of hebben jullie gevonden voorwerpen waar hij misschien kan liggen ? Hij is 24 dec verstuurd vanuit asten en vandaag 3 jan aangekomen op mijn adres
Wordt dit vergoed of iets dergelijks
Graag hoor ik iets van u
Mvgrt F.Mommers
Nassauplein 11 b
5046pa Tilburg

Graag wil ik hem. Uitvangen van jullie

Geachte heer Mommers,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat de inhoud van uw envelop niet is aangekomen.Graag wil ik voor u een klacht noteren. Hiervoor moet ik nog wel weten of u ook een excuusbrief bij de brief heeft ontvangen. De afzender van uw poststuk kan bij PostNL een navraagformulier aanvragen. Zo kunnen we nagaan of uw munt is gevonden.Met vriendelijke groet,Lotte