Klacht POSTNL: Envelop opgescheurd

Klachtnummer
# 91001
Gebruiker
Frankmommers@tiscali.nl
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik heb vandaag mijn envoloppe binnen gekregen maar deze is opengescheurd en een munt eruit gehaald daarna is er een sticker overheen geplakt van post nl
deze munt had ik voor mijn verjaardag gehad en was goed verpakt ( tussen twee kaartjes in )zodat je niet kon voelen wat er in zat !het is een zwarte Mimoneda munt mijn vraag is wat doet PostNL hieraan ? Of hebben jullie gevonden voorwerpen waar hij misschien kan liggen ? Hij is 24 dec verstuurd vanuit asten en vandaag 3 jan aangekomen op mijn adres
Wordt dit vergoed of iets dergelijks
Graag hoor ik iets van u
Mvgrt F.Mommers
Nassauplein 11 b
5046pa Tilburg

De oplossing

Graag wil ik hem. Uitvangen van jullie

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer Mommers,Hartelijk dank voor uw reactie op klachtenkompas. Ik vind het erg spijtig te vernemen dat de inhoud van uw envelop niet is aangekomen.Graag wil ik voor u een klacht noteren. Hiervoor moet ik nog wel weten of u ook een excuusbrief bij de brief heeft ontvangen. De afzender van uw poststuk kan bij PostNL een navraagformulier aanvragen. Zo kunnen we nagaan of uw munt is gevonden.Met vriendelijke groet,Lotte
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen