Klacht POSTNL: enveloppe geopend aan adres aangekomen

Klachtnummer
# 29838
Gebruiker
Helmie
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Dinsdag 9 juli 2013, een enveloppe met inhoud (koelkast magneet dat aanvoelde in de brief als een betaalpas) verstuurd, deze enveloppe kwam stuk en leeg aan op het geadresseerde adres, met een bijgevoegd briefje dat de enveloppe stuk was gegaan op het sorteercentrum. Ik vind dit een schandalige zaak blijkbaar kun je niets meer versturen met Post NL, je moet maar afwachten of je post aankomt en door dat de verzendkosten ook nog meer dan € 1,00 waren baal ik hier helemaal van. Dat Post NL steeds meer post te versturen krijgt begin ik steeds meer te begrijpen.

De oplossing

De Betty Boop sticker graag vergoed + verzendkosten en benzine kosten op en neer Venray Kevelaer Duitsland.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Braak,Bedankt voor uw melding op Klachtenkompas. Het is niet prettig wanneer uw post beschadigd aankomt. Namens PostNL mijn oprechte excuses hiervoor.Naar aanleiding van uw bericht heb ik telefonisch contact met u opgenomen. Bij het verpakken van dit soort poststukken is het goed om rekening te houden met het sorteerproces. De kans dat deze magnetische kaart nog wordt gevonden in de sorteermachines is zoals besproken helaas erg klein. Mocht u in de toekomst nog vragen hebben over onze dienstverlening, laat het mij dan gerust weten.Met vriendelijke groet,Mirjam
    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen