Opgelost door POSTNL: Er heeft geen enkele bezorgpoging plaatsgevonden van dit pakket door de bezorger van Postnl.

content Opgelost
E. Fraterman

Bezorging pakket: Ik was zaterdag 24 augustus de gehele dag thuis. Pakketje werd vrijdag 23-08 aangekondigd in Postnl App op mijn telefoon: Bezorging zou zaterdag 24-08 plaatsvinden tussen 13.15 u en 15.45 u. Zaterdagochtend 24-08 veranderde dit in de App: bezorging zal plaatsvinden op zaterdag 24-08 tussen 19 u en 21 u.
Pakket is in het geheel niet bezorgd. De bezorger heeft ook niet aangebeld. Er is geen briefje in mijn brievenbus achtergelaten. Na 21 uur verscheen het bericht in de Postnl App: "We hebben u gemist. U kunt het pakket maandag 26 -8 afhalen bij Postnl locatie.....".
Mijn klacht :
1) Er is geen enkele bezorgpoging gedaan, er is nooit aangebeld en ik was gewoon de gehele dag thuis.
2) Er hoefde niet getekend te worden voor het pakje en het pakje past bovendien gewoon door de brievenbus (luchtkussenenvelop).
3) Ik moest naar een Postnl locatie om het pakketje op te halen zonder dat er ook maar enige bezorgpoging is gedaan. Ik ben goed ter been, maar worden oude mensen die niet goed kunnen lopen ook zo behandeld door deze bezorger van Postnl?
4) Ik heb deze klacht zaterdag 24-8 en maandag 26-08 al online ingediend op de site klantenservice van Postnl (klacht indienen), waar stond dat ik binnen 1 werkdag een reactie zou krijgen van Postnl. Tot nu toe heeft Postnl nog niet op mijn klacht op hun site gereageerd. Daarom mijn klacht hier.

Deze bezorger moet hier door een leidinggevende of opdrachtgevende op aangesproken worden zodat klanten in het vervolg niet meer zo behandeld worden.

Geachte heer, mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. De track en trace geeft aan dat de bezorger u gemist heeft op 24 augustus. U geeft aan wel degelijk thuis te zijn geweest en geen bericht van de bezorger te hebben ontvangen. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Mijn excuses dat u het pakket hierdoor later heeft ontvangen. Ik heb hierover een klacht voor u aangemaakt, zodat dit met de bezorger wordt besproken binnen twee werkdagen. Ik ga er vanuit dat u hier geen last meer van zult ondervinden.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

E. Fraterman
Klacht wordt met bezorger besproken om herhaling te voorkomen.