Opgelost door POSTNL: Er is een aangetekende brief door mijn brievenbus gedaan terwijl ik niet thuis was en waarvoor ik du

content Opgelost
verbaasdeontvanger#123

Er is een aangetekende brief door mijn brievenbus gedaan terwijl ik niet thuis was en waarvoor ik dus ook niet getekend heb. postnl zegt hierover op haar website: Verstuur je brief aangetekend. De brief geven we persoonlijk af aan de deur, nadat de ontvanger heeft getekend. Niet gebeurt dus!! Op de barcodesticker is (door de bezorger?) met pen een naam geschreven.

Ik wil weten hoe dit kan, excuses en dat de bezorger wordt aangesproken zodat dit in de toekomst niet meer voor komt.

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw aangetekende brief bezorgd is, namelijk in de brievenbus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat de chauffeur een krabbel voor ontvangst heeft gezet en vervolgens uw aangetekende brief in de brievenbus heeft gedeponeerd. Dit is niet de werkwijze die PostNL van de chauffeurs vraagt. Naar aanleiding van uw bericht is de klacht doorgezet naar de leidinggevende binnen het betreffende depot. Deze leidinggevende zal de verantwoordelijke chauffeur achterhalen en op deze werkwijze aanspreken. U mag ervan uitgaan dat de situatie twee werkdagen na het indienen van de klacht niet meer voorkomt. Er volgt verder geen persoonlijke terugkoppeling.