Opgelost door POSTNL: Er is een aangetekende brief door mijn brievenbus gedaan terwijl ik niet thuis was en waarvoor ik du

Status
content Opgelost
Klachtnummer
# 405452
Gebruiker
verbaasdeontvanger#123
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Er is een aangetekende brief door mijn brievenbus gedaan terwijl ik niet thuis was en waarvoor ik dus ook niet getekend heb. postnl zegt hierover op haar website: Verstuur je brief aangetekend. De brief geven we persoonlijk af aan de deur, nadat de ontvanger heeft getekend. Niet gebeurt dus!! Op de barcodesticker is (door de bezorger?) met pen een naam geschreven.

Gewenste oplossing

Ik wil weten hoe dit kan, excuses en dat de bezorger wordt aangesproken zodat dit in de toekomst niet meer voor komt.
Geboden oplossing
Status
opgelost
Beoordeling
content

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de manier waarop uw aangetekende brief bezorgd is, namelijk in de brievenbus. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Allereerst wil ik u mijn welgemeende excuses aanbieden voor het feit dat de chauffeur een krabbel voor ontvangst heeft gezet en vervolgens uw aangetekende brief in de brievenbus heeft gedeponeerd. Dit is niet de werkwijze die PostNL van de chauffeurs vraagt. Naar aanleiding van uw bericht is de klacht doorgezet naar de leidinggevende binnen het betreffende depot. Deze leidinggevende zal de verantwoordelijke chauffeur achterhalen en op deze werkwijze aanspreken. U mag ervan uitgaan dat de situatie twee werkdagen na het indienen van de klacht niet meer voorkomt. Er volgt verder geen persoonlijke terugkoppeling.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen