Klacht POSTNL: Er is een zogezegde geslotenverklaring op mijn adres, terwijl dit een privéwoning betreft.

Klachtnummer
# 375960
Gebruiker
YeyMuffins
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Geslotenverklaring

De oplossing

Sinds enige tijd zou er een geslotenverklaring op mijn adres zijn ingevoerd.
Echter is dit compleet onwaar en weet ik niet wie dit heeft gedaan (allesinds wij niet).
In het verleden (begin dit jaar) werd er wel nog op zondag geleverd.
Dit moet opgelost raken, vorige keer ook al gevraagd om hier iets aan te doen, maar toen is niets gebeurd.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een opmerking heeft over een gesloten verklaring op uw adres. Ik begrijp dat deze verklaring niet door u is aangevraagd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Gezien het om een adres in België gaat wil ik u graag doorverwijzen naar de klantenservice van PostNL België. De diverse contactmogelijkheden kunt u vinden via https://www.postnl.be/contact/.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen