Klacht POSTNL: Er komt maar geen post

Klachtnummer
# 308198
Gebruiker
Lisannenoort98
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Iets besteld via UNITED WARDROBE. De verzender heeft dit afgelopen zaterdag als normale brievenbus post opgestuurd. Helaas heeft ze dit niet in de goeie postcode gleuf gedaan. Ik dacht, de post kom dan later. Maar na een week heb ik nog niks ontvangen. Hoe kan dit? Heeft dit te maken met de storing van 9 juni?

De oplossing

Uitleg over wanneer ik mijn post kan verwachten

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Noort,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht van United Wardrobe. Deze zending is in een oranje brievenbus gedaan. Wel is de post in de verkeerde gleuf van de brievenbus gedaan.

    Dat u hier meer over wilt weten kan ik mij goed voorstellen. Mocht u de zending reeds nog niet ontvangen hebben, dan registreer ik graag een klacht voor u hierover. Om dit te kunnen doen ontvang ik graag nog uw e-mailadres en de naam van de afzender.

    Alvast bedankt voor uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Noort,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u een zending verwacht van United Wardrobe. Deze zending is in een oranje brievenbus gedaan. Wel is de post in de verkeerde gleuf van de brievenbus gedaan.

    Dat u hier meer over wilt weten kan ik mij goed voorstellen. Mocht u de zending reeds nog niet ontvangen hebben, dan registreer ik graag een klacht voor u hierover. Om dit te kunnen doen ontvang ik graag nog uw e-mailadres en de naam van de afzender.

    Alvast bedankt voor uw antwoord.

    Met vriendelijke groet,

    Bram
    PostNL
  3. Auteur
    Lisannenoort98
    Datum
    Ik heb de zending nog steeds niet ontvangen. Mijn e-mail adres is lisannenoort_@hotmail.com de naam van de afzender is Cecile. Er is geen achternaam bekend omdat dit niet bekend gemaakt wordt.
  4. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer, mevrouw Noort,

    Wat jammer om te vernemen dat de zending nog steeds niet is aangekomen. Bij briefpost kunnen we jammer genoeg niet precies nagaan wat er met de zending is gebeurd omdat dit niet geregistreerd wordt zoals bijvoorbeeld met een aangetekende zending wel het geval is.

    Aan de hand van je gegevens heb ik inmiddels een melding uitgezet naar de verantwoordelijke medewerkers. Dit betekent dat we gaan onderzoeken of er bij u in de buurt vaker geen post aankomt. Als dit het geval is, zullen we kijken wat de oorzaak hiervan is en gepaste actie ondernemen.

    Mocht er een herkenbare inhoud inzitten, kan de afzender altijd nog contact met ons opnemen om na te gaan of er een mogelijkheid is om een navraag op te starten. Wellicht is de zending toch nog ergens gevonden.

    Ik ga ervan uit u zo voldoende te hebben geïnformeerd.

    Met vriendelijke groet,

    Irene
    PostNL

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen