Opgelost door POSTNL: Er staat, Bezorgadres onbereikbaar, nieuwe poging volgt. Er is hier niets opgebroken of afgezet.

Status
sad Opgelost
Klachtnummer
# 406103
Gebruiker
Rudolfo
Datum
1 reactie

Details

Klacht

Bezorgadres onbereikbaar, nieuwe poging volgt

Gewenste oplossing

Als nog vandaag bezorgen, en op zijn minst een verklaring wat er nu echt aan de hand is.
Geboden oplossing
De klacht is opgelost in de vorm van dat het pakketje de volgende dag alsnog is bezorg. Op mijn vraag aan de bezorger waarom het adres niet bereikbaar zou zijn geweest was het antwoord dat het pakketje niet meer mee kon vanwege de drukte. Op track en tracé was te zien dat het pakketje inderdaad die bewuste dag nooit het sorteercentrum had verlaten. PostNL zelf zegt de de bezorger waarschijnlijk een verkeerde scan heeft gebruikt. Dus, adres was niet bereikbaar, is een term die niet van toepassing was maar gezien het feit dat deze klacht vaker voor komt wel vaker gebruikt wordt. Ik ben tevreden in die zin dat ik het de volgende dag als nog heb ontvangen maar niet over de vermelde reden die PostNL opgeeft.
Status
opgelost
Beoordeling
sad

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket, Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Uit uw bericht begrijp ik dat de bezorger aangegeven heeft dat uw bezorgadres onbereikbaar is geweest. Ik kan mij voorstellen dat u hier raar van op kijkt. Het kan zijn dat de bezorger per ongeluk een verkeerde scan heeft gemaakt. Volgens mijn informatie is het pakket de volgende dag alsnog bezorgd.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Deze klacht is gesloten

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen