Klacht POSTNL: Er word volgens mij niet volgens juiste route gereden

Buddy50

Over de bezorging....ik ben zelf koerier en ik neem aan dat ook jullie op een rittenlijst rijd daar bedoel ik mee je pakketjes bezorgen zoals sla aangegeven.
Ik verwacht een pakket er is al 2 x door de straat gereden ik neem aan dat hij deze route rijd en zo ja dus niet op de juiste volgorde aflever dan denk je daar is die nee rijden ze door en zie je ze nog wel 2 x terug komen te gek voor woorden toch??? Ik heb nog wel andere dingen te doen

Geachte heer, mevrouw Baars,

Hartelijk dank voor uw bericht op deze website. Ik begrijp dat u verbaasd bent vanwege het feit dat er al twee keer een bezorger door uw straat is gereden terwijl u op een pakket wacht. Graag informeer ik u hierover.

De pakketchauffeur rijdt inderdaad volgens een bepaalde route. Ik heb geen inzicht in de planning en de manier waarop deze route is vastgelegd en kan spijtig genoeg niet zien of de chauffeur die door uw straat reed, uw pakket bij zich had. Ik ga er vanuit dat u het pakket alsnog in ontvangst heeft kunnen nemen. Mocht dit niet het geval zijn dan ontvang ik graag de track&trace code van het betreffende pakket zodat ik de status kan controleren.

Ik ga er vanuit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

Tamar