Opgelost door POSTNL: er word voor betaald dus moet hij ook bezorgd worden

nieuwstraat27

reclame folders niet ontvangen

als nog bezorgen

Geachte heer/mevrouw de Weerd,

Uit uw bericht begrijp ik dat u uw reclamefolders niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

Kunt u aangeven welke folders u niet heeft ontvangen en wanneer dit precies was? Ik kan helaas de folder niet alsnog bij u laten bezorgen. Mocht u de folder toch willen hebben, dan kunt kunt u die ophalen in een van de winkels of bekijken op internet of op Spotta. Bij Spotta vind u het meest complete en actuele folderaanbod van Nederland.

Heeft u ook een Nee/Ja of Nee/Nee sticker?

Thera
    PostNL
    Geachte heer/mevrouw de Weerd,

Bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van de aanvullende informatie heb ik een klacht voor u aangemaakt dat de folders niet bij u bezorgd zijn. Dit zal met de betreffende postbezorger besproken worden, om de kans te verkleinen dat dit opnieuw gebeurt. U krijgt hier in eerste instantie geen extra reactie op, dit wordt verder intern afgehandeld. Wel mag u ervan uit gaan dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Is dat toch het geval, dan raad ik u aan om opnieuw contact met onze klantenservice op te nemen.

Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

René

nieuwstraat27
ik ben tel. benadert de postbezorger is er op aan gesproken voor verdere klachten kan ik bellen ik heb een tel.nr. gehad