Opgelost door POSTNL: er word voor betaald dus moet hij ook bezorgd worden

Status
happy Opgelost
Klachtnummer
# 282265
Gebruiker
nieuwstraat27
Datum
2 reacties

Details

De klacht

reclame folders niet ontvangen

De oplossing

als nog bezorgen

2 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte heer/mevrouw de Weerd,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u uw reclamefolders niet heeft ontvangen. Ik kan mij voorstellen dat u hier niet blij mee bent en ik wil u dan ook mijn excuses aanbieden.

    Kunt u aangeven welke folders u niet heeft ontvangen en wanneer dit precies was? Ik kan helaas de folder niet alsnog bij u laten bezorgen. Mocht u de folder toch willen hebben, dan kunt kunt u die ophalen in een van de winkels of bekijken op internet of op Spotta. Bij Spotta vind u het meest complete en actuele folderaanbod van Nederland.

    Heeft u ook een Nee/Ja of Nee/Nee sticker?

    Met vriendelijke groet,

    Thera
    PostNL
  2. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw de Weerd,

    Bedankt voor uw reactie. Naar aanleiding van de aanvullende informatie heb ik een klacht voor u aangemaakt dat de folders niet bij u bezorgd zijn. Dit zal met de betreffende postbezorger besproken worden, om de kans te verkleinen dat dit opnieuw gebeurt. U krijgt hier in eerste instantie geen extra reactie op, dit wordt verder intern afgehandeld. Wel mag u ervan uit gaan dat dit niet opnieuw zal gebeuren. Is dat toch het geval, dan raad ik u aan om opnieuw contact met onze klantenservice op te nemen.

    Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u altijd terecht bij onze klantenservice: http://www.postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    René
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
nieuwstraat27
Datum
Uiteindelijke oplossing
ik ben tel. benadert de postbezorger is er op aan gesproken voor verdere klachten kan ik bellen ik heb een tel.nr. gehad
Status
opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen