Geboden oplossing
Vandaag werd de post van eind december en begin januari bezorgd. Er zat ook recente post bij dus het lijkt er op dat PostNL zijn proces weer onder controle heeft.
Status
opgelost
Beoordeling
1 reactie
Auteur
POSTNL
Datum
Geachte heer,
Hartelijk dank voor uw bericht op klachtenkompas. Zojuist hebben wij bovenstaande melding telefonisch besproken. In uw schrijven geeft u aan dat u al geruime tijd geen post ontvangt. Ik kan mij voorstellen dat u zich hier zorgen over maakt en bied u dan ook mijn excuses aan.
Ik heb uw melding doorgezet naar de leidinggevende van de bezorging zodat er gekeken kan worden naar de oorzaak van het feit dat u al zolang geen post heeft gehad. Nogmaals mijn excuses voor het ondervonden ongemak.
Ik ga er vanuit u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
PostNL Klantenservice
Deze klacht is gesloten
Ook een klacht indienen over POSTNL?
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.