Klacht POSTNL: Er wordt gewoon NIET bezorgd, PostNL doet niets!

Ceesfr

Tegen z'n zin is de vertrouwde bezorger overgeplaatst. De nieuwe bezorger neemt het minder nauw en biedt de pakketten niet eens aan maar dumpt deze klakkeloos bij het afhaalpunt. Resultaat veel ongemak en ongenoegen, zeker ook gezien de inspanning en moeite om deze klacht(en) overgebracht te krijgen bij PostNL, dit alles zonder resultaat. Afhaalpunt klaagt ook steen en been en zegt geen reactie te krijgen van PostNL!!

Serieuze aandacht van leiding PostNL voor dit probleem met effectieve aansturing van de betreffende bezorger! Beter nog om de oude bezorger weer terug te plaatsen, dan is deze ook weer tevreden!!!!

Geachte heer, mevrouw Frankhuisen,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik kan me voorstellen dat u uw oude bezorger heel erg mist wanneer het met de nieuwe bezorger niet naar wens verloopt. Mijn excuses hiervoor.

Ik heb geen invloed op personeelszaken of routes van bezorgers. Maar u moet van elke bezorgen kunnen verwachten dat pakketten correct bij u worden aangeboden. Ik heb aan de hand van mijn administratie dat u inmiddels contact hebt opgenomen met onze klantenservice en dat hier een klacht over is opgemaakt om dit met de betreffende bezorger te laten bespreken. Ik hoop dat het inmiddels weer goed gaat met de bezorging. Mocht dit niet het geval zijn dan verneem ik dit graag van u. Wilt u dan ook de barcode meesturen van het pakket waar het om gaat?

Ik ga ervan uit u voldoende te hebben geïnformeerd.

Annet