Klacht POSTNL: Er wordt gezegd dat bezorgen niet lukt terwijl ik gewoon thuis ben

linde

Pakket wordt niet geleverd. Er wordt gezegd dat bezorgen niet lukt en dat het nu naar een PostNL punt wordt gebracht. Ik ben de hele dag thuis maar er heeft niemand aangebeld,

Ik wil dat de bezorger wordt gevraagd wat er aan de hand is. Waarom wordt er niet aangebeld?

Geachte mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de pakketbezorging. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Ik kan me voorstellen dat het niet prettig is dat dit pakket niet bij u is aangeboden. Mijn excuses hiervoor. Ik wil hierover graag een klacht voor u aanmaken om dit met de chauffeur te laten bespreken. Helaas heb ik van u te weinig informatie ontvangen om deze melding direct in behandeling te kunnen nemen. Om u zo goed en snel mogelijk van dienst te kunnen zijn ontvang ik graag alsnog de volgende informatie:

- Heeft u ook geen briefje van de chauffeur in de brievenbus gevonden?

- Werkt uw deurbel naar behoren? (Dit moet ik in de klacht vermelden wanneer er wel een briefje is achter gelaten)

- Wat is uw e-mail adres?

- Klopt het dat er nog een toevoeging bij uw huisnummer hoort? Dit zie ik in Track & Trace erbij staan, maar hier bij uw gegevens niet.