Klacht POSTNL: Er wordt niet aangebeld, maar pakketjes worden meteen weer meegenomen.

LevendigeSpitskool#265

Keer op keer worden door mij bestelde pakketjes door PostNL niet bezorgd, maar gooit de bezorger een briefje in de bus met de mededeling dat ik niet thuis was... terwijl ik boven aan op m’n werkkamer aan het werk ben. Ze kijken de woonkamer in en nemen al niet eens meer de moeite om aan te bellen. I
Het gevolg is dat ik ze dan moet ophalen bij het postkantoor.
Op het briefje staat dat dit de volgende dag na 15:00 kan, maar dan zijn de pakketjes er natuurlijk nog niet, want de bezorger(s) zijn nog aan het rondrijden... of ze moeten nog ingescand worden, of nog uitgezocht worden (er zijn heel wat smoesjes).
In ieder geval, laatst vroeg ik op het postkantoor (dat is een soort dienst bij een boekwinkel) of ik de verzendkosten terug kon krijgen, want door mij ophalen is iets anders dan het verzonden te krijgen.... stond men wel een beetje raar van te kijken, begrijp ik, maar het werd tijd om een statement te maken!!!

Doe je best om pakketjes te bezorgen in plaats van ze standaard mee terug te nemen.

Geachte heer/ mevrouw,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van een pakket op uw huisadres. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

- uw e-mailadres;
    - uw volledige naam;
    - de tracking code van het betreffende pakket.

Geachte heer, mevrouw,

Hartelijk dank voor uw reactie. Om een klacht te kunnen noteren heb ik echter wel een 3S-code nodig. aan de hand daarvan kunnen we het met de juiste bezorger bespreken. In dit geval kan ik dan ook niets voor u betekenen.

Mocht het opnieuw voorvallen raad ik u aan om dit direct bij onze klantenservice te melden zodat we dit gelijk door kunnen zetten.

LevendigeSpitskool#265

Ook een klacht indienen over ?