Klacht POSTNL: er wordt niet aangebeld en post wordt soms achtergelaten bij buren zonder bericht

Bergonje1

De postbezorger belt niet aan, ik denk dat ze snel weg willen en gooien alleen de brief in de postbus en weg zijn ze., of overal wordt de pakket achtergelaten zonder een bericht waar het pakket is en ik maar blijven wachten op die pakket.

Ik moet de volgende dag de post gaan ophalen.

Het is geen stijl om zo post te ontvangen, ik blijf de hele middag wachten voor niets.

IK hoef ook niet de track & trace te volgen, want het is niet van nut.

Groet,

compensatie

Geachte heer, mevrouw Bergonje,

Hartelijk bedankt voor uw bericht. Ik vind het kwalijk om te vernemen dat de bezorger al meerdere keren niet heeft aangebeld en geen berichten achterlaat wanneer uw pakket bij buren is afgegeven. Mijn excuses hiervoor.

Hier wil ik uiteraard een klacht over opmaken. Zou u hiervoor de barcodes door willen geven van pakketten waarbij dit is voorgevallen en erbij aan kunnen wat er per pakket precies is misgegaan. Heeft u tevens gecontroleerd of uw bel nog werkt? Een bezorger levert liever het pakket af dan om een briefje achter te laten en het pakket weer mee te nemen.

Ik zie uw reactie graag tegemoet.

Annet
    Geachte heer/mevrouw Bergonje,

Dank u wel voor uw reactie met de aanvullende info.

Ik heb voor u gekeken naar de zending en ik zie dat het een 3SRETA pakket is. Deze zendingen komen uit het buitenland en worden direct naar een pakketpunt gebracht. Dit is een dienst waar de afzender voor gekozen heeft.
    De bezorger heeft hier dus niets verkeerd gedaan. Ik kan u ook geen compensatie aanbieden hiervoor.

Jurgen
    PostNL