Klacht POSTNL: Er wordt slecht omgegaan met de pakketten

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 379595
Gebruiker
Sabrina
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakketje is geopend en produckt beschadigd geleverd en ze vergoeden niet

De oplossing

Vergoeding van het product en op zijn minst excusus

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft omtrent de bezorging van uw pakket. Het spijt mij om te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Mijn excuses dat u dit pakket beschadigd heeft ontvangen. Ik vind dit heel kwalijk. Ik zie dat ernaar aanleiding van uw contact met onze klantenservice een klacht voor u is opgemaakt. Dit is een interne melding en u zal hier geen verder bericht over ontvangen. Voor een verdere oplossing omtrent de schade adviseer ik u om contact op te nemen met de afzender. Daar heeft u een overeenkomst mee. Ik zie helaas dat het pakket onverzekerd is verzonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Sabrina
Datum
Uiteindelijke oplossing
Post nl blijft alles afschuiven op andere. Heb nog steeds niks.
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen