Klacht POSTNL: Erg slecht

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 506372
Gebruiker
Steef
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Pakket niet leveren, track and trace wat niet klopt, Afspraken niet nakomen kan zo wel even doorgaan. Als ik de recensies op meerdere website lees, doet postnl het goed slecht afgelopen jaren. Jeetje wat een losgeslagen bedrijf.

De oplossing

Heb hier denk ik geen oplossing voor.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbuspakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

    Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is het pakket spijtig genoeg ook nu nog niet afgeleverd. Door de enorme drukte kunnen poststukken en pakketten er langer over doen, een brievenbuspakje kan tot vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) onderweg zijn. Een brievenbuspakje met Track & Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket. Indien u het pakket vijf bezorgdagen na de verzenddatum nog niet in uw bezit heeft dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze klant/opdrachtgever en deze kan eventueel een klacht bij ons melden over deze situatie. Omdat u als geadresseerde een overeenkomst heeft met de afzender over de levering van uw product kan de afzender u verder helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog andere vragen of klachten heeft, vragen wij u contact op te nemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Steef
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen