Klacht POSTNL: Erg slecht

Steef

Pakket niet leveren, track and trace wat niet klopt, Afspraken niet nakomen kan zo wel even doorgaan. Als ik de recensies op meerdere website lees, doet postnl het goed slecht afgelopen jaren. Jeetje wat een losgeslagen bedrijf.

Heb hier denk ik geen oplossing voor.

Geachte heer,

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat uw brievenbuspakket nog niet afgeleverd is. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Ik begrijp dat u duidelijkheid wilt. Graag reageer ik op uw bericht.

Op basis van uw Track & Trace-code heb ik de status gecontroleerd. Volgens mijn informatie is het pakket spijtig genoeg ook nu nog niet afgeleverd. Door de enorme drukte kunnen poststukken en pakketten er langer over doen, een brievenbuspakje kan tot vijf bezorgdagen (dinsdag tot en met zaterdag) onderweg zijn. Een brievenbuspakje met Track & Trace is traceerbaar maar wel beperkter dan een ‘normaal’ pakket. Indien u het pakket vijf bezorgdagen na de verzenddatum nog niet in uw bezit heeft dan raad ik u aan contact op te nemen met de afzender. De verzender is onze klant/opdrachtgever en deze kan eventueel een klacht bij ons melden over deze situatie. Omdat u als geadresseerde een overeenkomst heeft met de afzender over de levering van uw product kan de afzender u verder helpen met een passende oplossing. Mijn excuses voor de overlast die u heeft ondervonden.

Steef