Klacht POSTNL: Erg vervelend

Lollaaa

Ik heb een pakketje op de bus gedaan zaterdag en die zou vandaag bezorgd voor de bij de desbetreffende ontvangster en nu is het ineens een dag later. Morgen is de ontvangster niet thuis

Vandaag nog bezorgd !!!

Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de bezorging van uw pakket. Deze zou op maandag bezorgd worden, echter is de zending vertraagd. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

Wanneer een zending op zaterdag wordt ingeleverd, wordt deze pas op maandag opgehaald voor de verwerking en sortering van uw pakket. De zending wordt vervolgens pas op dinsdag bezorgd bij de ontvanger. Ik kan me voorstellen dat dit wat verwarrend kan zijn. Mijn excuses hiervoor. In dit geval is de zending inmiddels bij de buren van de ontvanger bezorgd.