Klacht POSTNL: Erkenning fout leidt niet tot aanpassing informatie.
Details
Klacht
PostNL is na ontstellend veel contacten over en weer en verbroken beloftes van PostNL en foutieve informatie van hun kant eindelijk een onderzoek gestart naar waar mijn bestelling bleef. Aangezien een medewerker stelde dat het was afgeleverd èn in behandeling was, zijn ze na lang aandringen van mijn kant, toch maar dat onderzoek gestart. Verrassing, daaruit kwam dat niet de correcte uitreikprocedure was gebruikt. Nu weet niemand meer waar het pakket is. PostNL stelt dat ik maar tot een oplossing moet komen met de afzender (in China). Deze echter wimpelt alles af aangezien de Track&Trace info blijft staan op 'afgeleverd'. PostNL weigert dat aan te passen, maar die afzender krijgt geen info van PostNL dat het pakket verkeerd is afgeleverd. Dat moet veranderen, anders kan er niet tot een oplossing gekomen worden.Gewenste oplossing
Aanpassing van Track&Trace code info, ik vrees echter dat meer ingrijpen van de kant van PostNL nodig is. Aangezien de afzender weken verteld is dat het pakket is afgeleverd, denk ik dat ze alleen met druk nog tot een oplossing zullen komen. Anders compensatie voor bestelling en moeite die ik in deze zaak heb moeten steken.- Status
- niet opgelost
- Beoordeling
Deze klacht is gesloten
De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:
Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.