Klacht POSTNL: Ernstige fouten bij pakketbezorging uit China

happy Niet opgelost
Rodolfo

Er zijn twee pakketten door POSTNL teruggestuurd naar China zonder dat deze ooit bij mij (in Amsterdam) zijn aangeboden, ook geen afhaalbericht Ik maak mij dan ook zorgen over de 8 pakketten die ik nog verwacht te ontvangen. Deze zorgen worden gevoed door het feit dat ik vrijdag wél een afhaalbericht in de bus kreeg voor een pakket, bestemd voor iemand in Den Bosch?!!!! Ik ben bang dat mijn pakketjes c.q. afhaalberichten ook op het verkeerde adres bezorgd zijn.

Ik wil graag dat mijn pakketjes voortaan op tijd en op het juiste adres bezorgd worden en dat ik niet voor de kosten hoef op te draaien als er weer iets mis gaat

Geachte heer,

Hartelijk bedankt voor voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat u ook een foutief afhaalbericht heeft ontvangen. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling van uw klacht.

Ik heb uw klachten gerapporteerd. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit wordt intern opgepakt om onze dienstverlening te verbeteren.

U hoort uiteraard altijd een afhaalbericht te ontvangen, maar pakketten uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen en dan kunt u ook zien of het pakket onderweg is naar een PostNL punt.

Rodolfo