Klacht POSTNL: Ernstige fouten bij pakketbezorging uit China

Status
happy Niet opgelost
Klachtnummer
# 465275
Gebruiker
Rodolfo
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Er zijn twee pakketten door POSTNL teruggestuurd naar China zonder dat deze ooit bij mij (in Amsterdam) zijn aangeboden, ook geen afhaalbericht Ik maak mij dan ook zorgen over de 8 pakketten die ik nog verwacht te ontvangen. Deze zorgen worden gevoed door het feit dat ik vrijdag wél een afhaalbericht in de bus kreeg voor een pakket, bestemd voor iemand in Den Bosch?!!!! Ik ben bang dat mijn pakketjes c.q. afhaalberichten ook op het verkeerde adres bezorgd zijn.

De oplossing

Ik wil graag dat mijn pakketjes voortaan op tijd en op het juiste adres bezorgd worden en dat ik niet voor de kosten hoef op te draaien als er weer iets mis gaat

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer,

    Hartelijk bedankt voor voor de aanvullende informatie. Mijn excuses dat u ook een foutief afhaalbericht heeft ontvangen. Graag informeer ik u over de verdere afhandeling van uw klacht.

    Ik heb uw klachten gerapporteerd. U zal hier geen verdere reactie over ontvangen, maar dit wordt intern opgepakt om onze dienstverlening te verbeteren.

    U hoort uiteraard altijd een afhaalbericht te ontvangen, maar pakketten uit het buitenland kunt u in de gaten houden via www.internationalparceltracking.com. U kunt in plaats van de 3S-code de buitenlandse code invullen en dan kunt u ook zien of het pakket onderweg is naar een PostNL punt.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.

    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Rodolfo
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
happy

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen