Klacht POSTNL: EU pakket na vrijgave ineens niet fysiek aanwezig.

Klachtnummer
# 440540
Gebruiker
Renate
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Ik wacht op een spijkerbroek van een bedrijf uit Spanje met een kantoor in Schiedam.
Mijn pakket is (vanuit Schiedam) vanaf 24 april onderweg en zou 28 april zijn vrijgegeven en doorgestuurd door PostNL naar mij.
Dan wordt het onduidelijk want PostNL geeft daarna aan dat pakket niet fysiek in hun bezit is. Bij contact klantenservice geven ze aan dat hij in het inklaringsproces zit. Hoezo zit mijn EU pakket na vrijgeven in het Douane proces ? Ik krijg geen duidelijk antwoord en PostNL doet niets om mij verder te helpen. Ze weten niet waar mijn pakketje is.

De oplossing

Ik wil antwoord en natuurlijk mijn pakket.

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Dit is onze laatste reactie
    Geachte heer/mevrouw,

    Bedankt voor uw bericht. Uit uw melding maak ik op dat u een klacht heeft over de levering van uw pakket. Het spijt mij te horen dat onze dienstverlening niet aan uw verwachting heeft voldaan. Graag reageer ik op uw bericht.

    Ik snap inderdaad dat u graag meer informatie over deze zending wilt. Alle zendingen vanuit het buitenland gaan door het inklaringsproces. Dit is om mogelijke illegale zendingen te onderscheppen. Het klopt inderdaad dat de zending al door het inklaringsproces is, maar de verwerking loopt enigszins achter door de enorme drukte en doordat we door de huidige situatie minder medewerkers in kunnen zetten. Wij doen ons best om alles zo snel mogelijk te verwerken en te bezorgen. Uw pakket zou dus snel bij u binnen moeten komen. In ieder geval mijn excuus voor de vertraging.

    Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft, kunt u contact opnemen met onze Klantenservice via www.postnl.nl.


    Met vriendelijke groet,

    PostNL Klantenservice

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn drie manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Stuur een juridische brief of e-mail

  2. Bel onze juridisch expert

  3. Laat ons voor je bemiddelen