Klacht POSTNL: Excuus

ria

Excuuskaartcode ingevuld en tijdschriften uitgezocht.
Deze zouden in september moeten komen, maar zijn er nog niet.
Geen goede aktie wat mij betreft!

Tijdschrift alsnog bezorgen

Geachte mevrouw Pelt,

Uit uw bericht begrijp ik dat u de tijdschriften niet heeft ontvangen die u naar aanleiding van de excuuskaart heeft besteld. Ik snap zeker dat dit erg vervelend is en bied hiervoor mijn excuses aan.

U kunt het beste contact opnemen met de medewerkers van de Nationale Tijdschriftenbon via 088-5500198 of klantenservice@tijdschriftenbon.nl. Zij kunnen er namelijk voor zorgen dat u deze als nog ontvangt. Mijn excuses voor al het ontstane ongemak.

Lotte
    PostNL Klantenservice.
    ria
    Hier ga ik niet mee accoord.
    Geen excuses meer, maar gewoon zorgen dat die tijdschriften er komen.
    Het is JULLIE actie, dus moeten JULLIE zorgen voor de afhandeling,
    Geachte mevrouw Pelt,

Bedankt voor uw bericht.

De Nationale Tijdschriftenbon is de partij die namens PostNL de uitvoering van de excuusactie verzorgt. Zij kunnen u direct verder helpen en hebben hiervoor de genoemde kanalen (088-5500198 of klantenservice@tijdschriftenbon.nl) beschikbaar. Ik raad u aan contact op te nemen met de Nationale Tijdschriftenbon voor een snelle levering van uw toegezegde tijdschriften.

Sven
    PostNL
    ria
    Als je een actie begint, moet je zelf zorgen voor een goede afhandeling!
    Niet op een ander z'n bordje leggen Post.nl!!