Klacht POSTNL: Excuus

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 136906
Gebruiker
ria
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Excuuskaartcode ingevuld en tijdschriften uitgezocht.
Deze zouden in september moeten komen, maar zijn er nog niet.
Geen goede aktie wat mij betreft!

De oplossing

Tijdschrift alsnog bezorgen

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Pelt,

    Uit uw bericht begrijp ik dat u de tijdschriften niet heeft ontvangen die u naar aanleiding van de excuuskaart heeft besteld. Ik snap zeker dat dit erg vervelend is en bied hiervoor mijn excuses aan.

    U kunt het beste contact opnemen met de medewerkers van de Nationale Tijdschriftenbon via 088-5500198 of klantenservice@tijdschriftenbon.nl. Zij kunnen er namelijk voor zorgen dat u deze als nog ontvangt. Mijn excuses voor al het ontstane ongemak.

    Met vriendelijke groet,

    Lotte
    PostNL Klantenservice.
  2. Auteur
    ria
    Datum
    Hier ga ik niet mee accoord.
    Geen excuses meer, maar gewoon zorgen dat die tijdschriften er komen.
    Het is JULLIE actie, dus moeten JULLIE zorgen voor de afhandeling,
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Pelt,

    Bedankt voor uw bericht.

    De Nationale Tijdschriftenbon is de partij die namens PostNL de uitvoering van de excuusactie verzorgt. Zij kunnen u direct verder helpen en hebben hiervoor de genoemde kanalen (088-5500198 of klantenservice@tijdschriftenbon.nl) beschikbaar. Ik raad u aan contact op te nemen met de Nationale Tijdschriftenbon voor een snelle levering van uw toegezegde tijdschriften.

    Ik ga er vanuit u zo voldoende te hebben geïnformeerd. Als u nu of in de toekomst nog vragen of klachten heeft over PostNL, dan kunt u ook altijd terecht bij onze klantenservice via postnl.nl/klantenservice.

    Met vriendelijke groet,

    Sven
    PostNL
  4. Auteur
    ria
    Datum
    Als je een actie begint, moet je zelf zorgen voor een goede afhandeling!
    Niet op een ander z'n bordje leggen Post.nl!!

Uiteindelijke oplossing

Auteur
ria
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen