Klacht POSTNL: Excuuskaart ontvangen, mag tijdschrift uitzoeken,

Klachtnummer
# 121497
Gebruiker
Hanny
Datum
4 reacties

Details

De klacht

Hoe ik ook zoek met de aanwijzingen op de excuuskaart, niks te vinden om mijn persoonlijke code achter te laten. Is dit weer eens een dooie mus?

De oplossing

Ik wil datgene wat mij middels deze kaart werd aangeboden.

4 reacties

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Doornbos-Looijer,

    Wat vervelend dat dit niet helemaal soepel loopt. Heeft u dit via onze website: www.PostNL.nl/excuus geprobeerd?
    Probeert u dit misschien via een tablet, mobiel of iPad? Helaas werkt de website hier niet goed op. Ik raad u aan om dit via een computer te proberen.

    Mocht dit alsnog niet lukken dan raad ik u aan persoonlijk contact met ons op te nemen en niet de persoonlijke code hier te plaatsen. De code is namelijk uniek en kan dan worden overgenomen door andere mensen.

    U kunt persoonlijk contact opnemen met ons via: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/
    Wij zijn te bereiken per telefoon, Twitter, Facebook en chat.

    Ik hoop dat het op deze manier voor u is opgelost en anders hoor ik graag van u.

    Met vriendelijke groet,

    Nans
    PostNL Klantenservice
  2. Auteur
    Hanny
    Datum
    Als iets beloofd wordt, heeft men zich aan de belofte te houden.
    Mijn cadeautje zou zijn, het uitzoeken van een tijdschrift en daar blijf ik bij.
  3. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte mevrouw Doornbos-Looijer,

    U heeft nog steeds recht op het uitzoeken van een tijdschrift. Dat de persoonlijke code niet werkt is inderdaad heel erg vervelend, daar wil ik u graag bij helpen.

    Voor een snellere oplossing dan deze verzoek ik u om contact met ons op te nemen via de manieren die mijn collega noemde.

    Met vriendelijke groet,
    Bram
    Klantenservice PostNL
  4. Auteur
    Hanny
    Datum
    Als ik tweemaal de klacht op dezelfde manier aangeeft en hij wordt nog steeds niet begrepen, vraag ik me af of dit gewoon weer zo'n dooddoener was. Beloof niks en de klant verwacht niks. Nu werd er een verwacht gewekt.

Ook een klacht indienen over POSTNL?

De Consumentenbond begeleidt je naar een oplossing:

Heb je een probleem met een bedrijf? Er zijn vier manieren om tot een oplossing te komen. We helpen je stap voor stap.

  1. Meld je klacht bij het bedrijf

  2. Stuur een juridische brief of e-mail

  3. Bel onze juridisch expert

  4. Laat ons voor je bemiddelen