Klacht POSTNL: Excuuskaart ontvangen, mag tijdschrift uitzoeken,

Hanny

Hoe ik ook zoek met de aanwijzingen op de excuuskaart, niks te vinden om mijn persoonlijke code achter te laten. Is dit weer eens een dooie mus?

Ik wil datgene wat mij middels deze kaart werd aangeboden.

Geachte mevrouw Doornbos-Looijer,

Wat vervelend dat dit niet helemaal soepel loopt. Heeft u dit via onze website: www.PostNL.nl/excuus geprobeerd?
    Probeert u dit misschien via een tablet, mobiel of iPad? Helaas werkt de website hier niet goed op. Ik raad u aan om dit via een computer te proberen.

Mocht dit alsnog niet lukken dan raad ik u aan persoonlijk contact met ons op te nemen en niet de persoonlijke code hier te plaatsen. De code is namelijk uniek en kan dan worden overgenomen door andere mensen.

U kunt persoonlijk contact opnemen met ons via: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/
    Wij zijn te bereiken per telefoon, Twitter, Facebook en chat.

Ik hoop dat het op deze manier voor u is opgelost en anders hoor ik graag van u.

Nans
    Hanny
    Als iets beloofd wordt, heeft men zich aan de belofte te houden.
    Mijn cadeautje zou zijn, het uitzoeken van een tijdschrift en daar blijf ik bij.
    Geachte mevrouw Doornbos-Looijer,

U heeft nog steeds recht op het uitzoeken van een tijdschrift. Dat de persoonlijke code niet werkt is inderdaad heel erg vervelend, daar wil ik u graag bij helpen.

Voor een snellere oplossing dan deze verzoek ik u om contact met ons op te nemen via de manieren die mijn collega noemde.

Bram
    Klantenservice PostNL
    Hanny
    Als ik tweemaal de klacht op dezelfde manier aangeeft en hij wordt nog steeds niet begrepen, vraag ik me af of dit gewoon weer zo'n dooddoener was. Beloof niks en de klant verwacht niks. Nu werd er een verwacht gewekt.