Klacht POSTNL: excuuskaart ontvangen en is niet te gebruiken

Status
angry Niet opgelost
Klachtnummer
# 121504
Gebruiker
Aries4656
Datum
1 reactie

Details

De klacht

Een excuuskaart ontvangen van Post nl. Deze kaart is niet te gebruiken, omdat de aangegeven site niet bestaat. Is dit normaal???? Bij een excuus hoort een tegemoetkoming en niet een tweede teleurstelling. De kaart gaat dan ook meteen retour en bespaar me in het vervolg deze waanzinnige onzin!

De oplossing

geef iets waar ik wél wat aan heb

1 reactie

  1. Auteur
    POSTNL
    Datum
    Geachte meneer/mevrouw de Groot,

    Mijn oprechte excuses dat de website helaas niet direct werkt. Ik hoop dat u uw kaart niet meteen retour heeft gestuurd. Heeft u dit via de computer geprobeerd? De website werkt helaas niet naar behoren op mobiel of tablet. Ik raad u aan om dit via de computer alsnog te proberen.

    Mocht het op deze manier niet zijn opgelost dan raad ik u aan om persoonlijk contact op te nemen vanwege de unieke en persoonlijke code die zit gekoppeld aan de kaart. Mijn excuses voor het ongemak!

    U kunt eventueel contact opnemen met ons via chat, telefoon, Facebook & Twitter. Hier vindt u onze gegevens: http://www.postnl.nl/klantenservice/veelgestelde-vragen/contact/

    Met vriendelijke groet,

    Nans
    PostNL Klantenservice

Uiteindelijke oplossing

Auteur
Aries4656
Datum
Uiteindelijke oplossing
Status
niet opgelost
Beoordeling
angry

Ook een klacht indienen over POSTNL?